Tiden går, jag består

Kanske. Men bloggen behöver lite förnyelse! Blev plötsligt toksugen på att göra en renovering här: göra en ny header, fixa lite nya färger, göra om i menyn här till höger...

Har redan bytt profilbilden här till höger, till en som endast är 19 dagar gammal. Och så har jag äntligen skrivit under fliken "Om mig". Så titta gärna in och läs om mina intressen, vad jag gillar och inte gillar och se några av de motton jag har här i livet.

Resten får vänta tills efter jag har varit på vårdcentralen. Om jag överlever vill säga!


UPDATE: Jag överlevde! Men det var en skräckupplevelse för lilla mig. När jag kom dit så stannade läkaren utanför "operationsrummet" och jag kände direkt hur paniken steg i mig. Han kände lite, började krava med skalpellen, kom fram till att jag behövde bedövning och började sedan gräva inne i min häl med en tång! Det fanns glas där inne. En halvtimme tog det och sen var allt ute. Fy vilken upplevelse! Uscha.

Kommentarer
Postat av: Jennylee

Det låter verkligen inte kul med vårdcentralen, men det var ju iaf bra att du fick ut glasbiten.



Åååh vad spännande att du ska göra om designen! :D Ska bli kul att se resultatet ;)

2011-06-16 @ 21:01:10
Postat av: Jessica

Aj, vad ont det måste gjort! Och vad jobbigt det måste varit på vårdcentralen. Men nu är den iallafall ute, nu kommer det kännas bättre! :D

2011-06-17 @ 19:56:25
URL: http://www.norrbys.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin