Gratismakeup.se

Visst är det kul att få lite gratissaker ibland? Tycker du som jag att smink är kul, då är det här en kanonbra sida att spana in. Du kommer enklast dit genom att klicka på bannern här nedanför :)



Lycka till!

Dags för något nytt




Ty Guds ord är levande och verksamt. Det är skarpare än något tveeggat svärd och tränger igenom, så att det skiljer själ och ande, led och märg, och det är en domare över hjärtats uppsåt och tankar.
Hebr. 4:12

Antar att det va därför min gamla lapp på dörren (längst upp i inlägget) revs ner, det träffade någon hårt. I och för sig så har den suttit uppe ända sen 7 januari, så det är på tiden att den byts ut!

 



Nu är det dags för nummer två!


Jag är kär

Och dålig på att uppdatera bloggen. Och på att läsa de bloggar som jag brukar följa troget.

Det beror på många saker just nu;

* Jag söker frenetiskt efter ett arbete
* Jag vikarierar en del
* Jag åker på arbetsintervjuer
* Jag håller hemmet rent & snyggt
* Jag har börjat plugga barn- & ungdomspsykiatri på 50%
* ...därför ska jag åka till Umeå måndag-onsdag
* ...därför har jag letat efter billigaste resalternativet
* ...och ett bra boendealternativ där uppe (vilket tog TID)
* ...har också jagat kurslitteratur
* Och så har jag haft min första körlektion!


Vill tacka alla som hjälpt till på ett eller annat sätt inför Umeå, det har varit guld värt. ♥

Och om ca en timme kommer min käraste hem från denna veckas arbete. Tänkte måla naglarna en vända innan, om jag inte somnar i lacket.

Ska se till att få lite bättre uppdateringar när jag kommit hem från Umeå, så håll ut en vecka till älskade ni!


Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin