SJU.

Kul att se att det är några trogna som tittar in här varje dag, det gör att jag känner mig lite pissig som inte skriver men också lite glad eftersom att ni faktiskt tar av er egen dyrbara tid för att titta om jag har klottrat ner några rader. I love you.

Nu är det bara en vecka kvar, sen är jag  f r u . Coolt. Jag är både nervös och längtar, spännande blandning. Det viktigaste är klart; kyrka, präst, ringar, vittnen. (Känns skönt att prästen är blivande svärmor!) Mycket småpyssel är dock kvar; typ sy bordslöpare, baka, vigselprogram, placeringskort, menyer, handla mat... Men det är kul :)

I torsdags hämtade vi ut ringarna och jag är supernöjd! Har ritat ringen själv och den blev precis som jag hade tänkt mig. Har putsat upp förlovningsringarna också, så nu går vi ring-lösa. Känns konstigt med bara ett vitt intryckt streck på fingret, men om en vecka vägs det upp av två ringar.

Åh, att det kan få kännas så här bra. Tack Gud för det! ♥


Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin