Bloppis!

Jag har funderat lite under helgen och vi kör en bloppis. Så skriv in http://mittsannajag.webblogg.se/shop i ditt adressfält eller klicka på länken här för att komma direkt till sidan. En del är uppe och fler klädesplagg, skor och väskor kommer upp inom kort.

Förövrigt så har min bloggs utseende blivit lite konstigt. Eller är det bara för mig som headern ser rörig ut med alla månader och blogglänker samt att sidomenyn har hamnat längst ner på sidan, under alla blogginlägg?

Bloppis?

Konstigt det där med vikt. Jag har kämpat ända sedan högstadiet för att gå upp i vikt. Inte ner, upp. Men det har inte gått. Men sedan jag träffade Teodor har jag gått upp nästan 10 kilo och genast så kändes det inte så kul längre, det där med att väga mer. Men nu känns det bra, jag mår ju bra.

Dock innebär detta att jag har fått rensa  o r d e n t l i g t  i klädkammaren. Och när jag ändå höll på, så passade jag på att rensa bland skor och väskor också. Många plagg känns hårt att göra sig av med, men det är ju kul att få in lite nytt också.

Min fråga är nu: Bloppis? Finns det intresse för att jag säljer mina kläder här på bloggen? Annars gör jag mig av med dom på annat sätt...

En del av det som blir till salu om ni vill ha en bloppis...


Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin