Hard workin' woman

Japp. Hela veckan jobbar jag, på mitt gamla jobb. Underbart om jag får säga det själv! Och det får jag ju. Tre barn, tre personal. Lugn vecka med andra ord. Höhö. Det är trots allt bara sommar en gång om året. Eller som städerskan sa: "Ni har ju så fullt upp under resten av året med många barn att ta hand om samtidigt, så ni förtjänar att få det lite lugnt på sommaren". Tack och yeah we do. Fast jag älskar ju mitt jobb året om. Faktiskt.

Rast nu vilket också är väldigt trevligt. Tänkte ägna den åt facebook tror jag. Sen slutar jag ju redan vid två idag. (Men så va det ju jag som öppnade i morse, så jag har ju ändå varit här en stund liksom.) Nej nu känner jag att det här håller på att bli väldigt ointressant. Gå ut i solen istället för att hänga vid datorn hörrni. Vi hörs vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin