Städning & LCHF

Jamen heja, åh så sjukt intressant det lät. Eller inte? Men så är det i alla fall; just nu är det dessa två saker som tar upp mest av min tid.

Sak nummer ett: Städning. Jag har börjat att grundligt städa lägenheten i ett försök att få det lite trevligare här hemma. Vi har ju faktiskt bestämt oss för att bo kvar i vår pyttelägenhet i ett helt år till! Sjukt konstigt tycker alla andra, men vi har en plan tajmad och klar in i minsta detalj. Vänta bara så ska ni få se! ;)

Sak nummer två: LCHF. Japp, nu ska vi köra igång på riktigt. VI. Faktiskt. Min man (åh vad jag älskar att få kalla honom för det!) ville också, nu när jag "måste". Så med hans ord "allt för dig älskling" blev det alltså bestämt att vi ska börja äta enligt LCHF-metoden. Inga kolhydrater mer, tjohoo! Det blir säkert tufft, men det kan ju vara värt det. Och NEJ, det har absolut ingenting med bantning att göra what so ever.

Och ikväll ska jag rida häst, för första gången på över 19 månader. Det ska bli så otroligt kul och underbart, yeehaaaa! :D


Kommentarer
Postat av: stina

vad är det för plan ni har, att flytta menar jag? jag ska också städa idag :)



förresten, jag gick ju bibelskola nu i marieannelund och där träffade jag en tjej som heter emilie och som är från uppsala. det visade sig att hon är kusin med johanna tror jag hon heter, som är gift med teodors bror, tror han heter tim? för eddie är väl yngst? coolt va? thihi!

2011-07-31 @ 09:53:55
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin