Hemligskåpet

Det finns tydligen folk som tycker det är jättespännande att smygtitta i andras badrumsskåp. Men genom att jag blottar det så här så behöver kanske inte någon titta in i vårt? Och gör någon det ändå så är det i alla fall snyggt och städat nu.

Klart katten ska hjälpa till!


Hur kan två personer ha så mycket grejer i badrumsskåpet?!



Varför är det egentligen så intressant vad som finns i badrumsskåpet? Dom flesta har väl ungefär samma saker där, bara av olika märke. Lite som i folks kylskåp faktiskt, men där är det väl inte många som nyfiket snokar runt?

Jag har aldrig riktigt förstått det där med att badrumsskåp ska va så himla hemliga. Badrumsskåp, tro och politisk tillhörighet. Hemligt värre!


Det enda jag funderar över nu är hur sjutton jag ska lyckas få tillbaka allt i skåpet..?



UPDATE:
Mission accomplished! Jag är äckligt nöjd. Det är så fint att jag skulle kunna tänka mig att flytta in bland alla flaskor, burkar och tuber.



Lite trångt dock.

Kommentarer
Postat av: Jennylee

Oj! Fick allt det där plats i skåpet? :o

2011-06-21 @ 15:23:31
Postat av: grannesofia

Erat badrum ser så mysigt ut, med stort badrumsskåp och fina tapeter och golv!!

2011-06-22 @ 10:30:59
Postat av: Anne Berglin

Jag har inget badrumsskåp ;) Men seriöst... använder du allt det där!?

2011-06-24 @ 12:22:30
URL: http://calleeia.blogspot.com
Postat av: Ingela

Hm....jag gillar INTE att folk ska titta i mitt badrumsskåp, i mina garderober, skåp o lådor. Inte för att det finns så mycket att glutta på där, men om jag vill visa något för alla så har jag inte en lucka/dörr för heller. Så alltså, jag tittar aldrig i andras badrumsskåp! Men nu har du ju visat ditt här och det var en massa, massa saker det måste jag säga :0

2011-06-25 @ 20:46:23
Postat av: Sanna

--> Ingela



Sv: Haha, nej jag har förstått att många tycker att det är väldigt hemligt med vad man har i sitt badrumsskåp. Kanske för att många har lite mer intima grejer eller mediciner där? Vad vet jag. Men jag resonerar som så att det jag har i badrumsskåpet är "jag" och jag är inte så hemlig :) Väldigt mycket saker har du rätt i att det är där inne, men ca 20 % är faktiskt mannens. Tro't eller ej ;)

2011-06-27 @ 12:32:26
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin