Update sista november

Kul att se att ni hänger här trots att jag inte gjort det. Men nu kommer det bli ändring på det! Om en vecka är pluggandet slut för den här terminen och redan imorgon drar jag igång det jag nämnde sist jag skrev; utmaningen "Under 30 dagar".

Tiden sedan sist jag skrev kan sammanfattas med: plugg, plugg, plugg och så nu i helgen 1-årsfirande med Teodor (Han tog mig till Williams, där vi träffades första gången för 14 månader sedan. Där åt vi en god indisk middag och sedan glass med mangosås, mums!), 20-årsfirande av min höggravida kusin Linda och 45-årsfirande av Per.

Vad gäller plugget: terminsfrågorna är jag klar med, nu har jag bara en massa läsning kvar. Men jag kommer att hinna och det känns så sjukt bra.

Hörs imorgon, ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Nu när du antagit utmaningen så måste du blogga varje dag ;) Kram <3

2010-11-30 @ 19:16:15
Postat av: Anonym

Alltså, Williams, som mitt lunchställe? Som en trappa under mitt kontor?



/F.

2010-12-01 @ 15:44:31
Postat av: Misswar

Ja. alltså jag fru L.

2010-12-01 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin