...och snart har det gått en till.

Förkylningen börjar ge mig sig, skönt! Hela dagen har ägnats åt plugg. Har äntligen slutfört fråga nr 3 och läst ut bok nr 1. Har också påbörjat bok nr 2 som jag tänkte se till att få 50 sidor lästa i innan jag lägger huvudet på kudden ikväll. Plus att fråga nr 6 ska sammanställas. Kanon!

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och dagen där börjas med fotografering. Det va ju några år sedan nu, så det kan ju va kul. Haha..

På fredag är jag ledig, wiihoo! Så förmiddagen ska ägnas åt plugg, plugg, plugg och eftermiddagen åt lite shopping i stan med min älskade Teodor. Just det ja, då firar vi också 5 månader som förlovade. ♥

Och på lördag ska vi på bröllop, då gifter sig Frida & Isak :) så får vi se om Julias skrutt tittar ut då eller om det dröjer ett tag till ;) så spännande!

Hoppas allt är bra med er, kram!


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Man ska plugga tills man spricker! :D Så vill lärarna iaf.



Åh ja :D Så himla spännande det ska bli att se när Julia får sin lilla bebis :D

2010-11-03 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin