Nej verkligen inte

Jag har inte glömt bort bloggen. Har bara väldigt fullt upp. Jag tycker inte om att säga att jag "inte har tid", men jag har verkligen inte tid.

Tiden går alldeles för fort! Har 8 terminsfrågor kvar som ska besvaras med vardera minst en halv A4-sida, 26 november ska dom vara klara och inskickade. Har även 800 sidor text som ska vara färdiglästa den 6 december. Hurra, hurra, hurra!

Återkommer på riktigt efter 7 december när jag kommit hem från terminens sista träff på skolan. Men redan den 1 december tänkte jag dra igång en grej här på bloggen som kallas "Under 30 dagar". Vad det är kan de som inte vet fundera på ;)

Ha det så underbart alla ni, så hörs vi snarare än jag vill!


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Haha I know ;)

2010-11-17 @ 13:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin