Bröllop & hus-span

Nu är de ett. Frida Krig & Isak Levén. Åh så vackert det var allt. Vigseln, festlokalen, brudparet... Jag älskar bröllop, blir alltid tårögd av den otroliga kärlek man ser i de par som gifter sig. Det är så man riktigt längtar efter att få gifta sig själv. Stort grattis och all lycka önskar jag brudparet. Och jag kommer och äter pepparkakor, mörk choklad & dricker glögg (innan nästa gång den 6 november infaller på en lördag!). BINGO!

Idag har jag och min karl varit och kollat på hus, ett riktigt ruckel kan man utan att ljuga säga att det var.. Källaren var helt utriven, tapeterna i huset sönderklösta, trasiga tapeter skvallrade om spruckna spånskivor lite här och där, skadade golv, ingen toa och utsidan behöver vi inte prata om. "Uppsamlat renoveringsbehov", ja verkligen.

Bara att fortsätta plugga nu, ska upp till skolan igen imorgon-tisdag. Tänkte köra 3 terminsfrågor idag, heja mig hoppas det går.


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Heja dig! ;)

2010-11-07 @ 14:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin