Jag lever!

Kul att se att ni tittar in lite nu och då även fast jag inte gjort det. Det gör mig glad! Har haft lite idétorka igen kan man säga, plus att jag inte mått på topp. Sen har ju gubben bytt jobb och ligger borta i veckorna vilket innebär att när han är hemma så är det UMGÅS som gäller ♥

Den här gången är han borta extra länge och det börjar kännas. Hade det varit vanlig vecka så skulle han ha kommit hem i natt någon gång, men nu är det en hel vecka kvar. Ojojoj. Det kommer bli underbart att få hålla om honom igen!



Jag har klagat mycket på min hälsa under de sista månaderna. Den där svininfluens.. Varför säger jag alltid fel?! Den där körtelfebern, menade jag så klart, slog ut mitt immunförsvar. Sen va det ju det där med glasögonen också plus ryggen och allt som har med den att göra.

Har legat hemma nu igen onsdag-torsdag, med feber och huvudvärk. Inte dundermycket feber, men så mycket att jag inte orkar göra något. Ägnade gårdagen åt att läsa massvis om immunförsvaret och vikten av träning samt att dricka mycket vatten. Har blivit väldigt dålig på det sen jag flyttade till lägenhet, men nu är det jag som tar tag i allt sånt där igen!

Okej, det här va ju väldigt intressant. Jag återkommer, tills dess: ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Jag tycker det alltid är lika intressant :D

2010-05-20 @ 16:38:46
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

HHAHA! DRIVER DU?! Ja det är han. Han stod där mellan tre & fyra när vi var ute så han lär ju ha stått kvar då! :o

2010-05-20 @ 19:42:08
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin