Jag vet att det inte är bra,

men det är ju inte bra heller.

Kommer inte ihåg sist jag ärligt kunde säga att jag varken var trött eller seg. Känner mig så seg och väck hela tiden, känns som om det tar evigheter innan jag fattar vad som händer runt omkring mig.

Jobbigt att ställa om sig till att använda glasögon är det också. Och äckligt slem från näsan ner i halsen har jag, verkar aldrig bli av med det.

Blir smittad av minsta lilla grej, är småförkyld hela tiden. Mitt immunförsvar har blivit helkasst! Dumma äckliga körtelfeber och förstöra allt.

Vet att jag skulle behöva äta ännu nyttigare och komma igång med att träna, men jag orkar inte. Måste på alla sätt försöka bygga upp mitt immunförsvar. Kroppen vill, men huvudet orkar inte.

Känner mig som en gnällig småunge, men det är jobbigt att aldrig få må helt bra.


Kommentarer
Postat av: Kajaken

Du kan ju alltid be din låtsas kompis, Jesus, att bota det.

2010-06-05 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin