Det va som jag trodde

Värst va nyfikna ni är ;) högt besökarantal trots noll på skrivfronten, kul!

Det har varit en helt okej helg. Jobbade på cafét i Pingstkyrkan i fredags, kom mycket folk så det va trevligt. Hade lite frisörsalong och sådär med. I lördags fyllde svärmor år så vi spenderade dagen där, tog det lugnt och firade på kvällen. Kollade film med Teodor och Matilda, kommer inte ihåg va den hette men bra va den.

Igår va det Gudstjänst (ovanligt när det är söndag? Näpp! Får gärna vara söndag oftare för min del.) och sen va det hem och packa för mitt hjärtas del. Vi bjöd över mamma och Per på fika en sväng innan Teodor åkte iväg till nya jobbet i Kalmar. Så nu är det lite tomt här hemma, men det kommer gå bra det här.

Nu tänkte jag försöka hinna med att diska, ta en promenad, städa buren och tvätta fönster innan jobbet klockan två. Det kan gå! Just ja, ska ju äta med. Kanske får hoppa över någon del men promenaden SKA bli av, så är det bara. Blir lövme-kurs ikväll, ska bli najs.

Och just ja, besökte ju Specsavers i fredags och det va som jag trodde. Jag ska bli glasögonorm! Skönt typ.


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Skönt att bli av med det onda om intet annat ;)

2010-05-10 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin