Äntligen kan jag se klart

Snacka om häftig skillnad! Text och omgivningen är skarp. Alla färger är så mycket klarare. Världen är vackrare än jag trodde! :)

Jennylee följde med mig och hämtade ut brillorna, sen köpte vi vindruvor som vi tog med oss till stadsparken där vi solade och snackade en massa. Underbart att träffa en bästa vän!

Efter att jag kom hem har jag varit och käkat med Jessica, snackat mera och fått bilderna från East Coasters 5-årsjubilem i Parken förra helgen. Och självklart tittat mig själv i spegeln och provat om brillorna funkar med mina vanligaste frisyrer.




Måste säga att jag är nöjd!

Fast det känns ganska ovant må jag säga, men tror ändå att jag kommer vänja mig ganska fort. Det mest skumma är att jag kommer på mig själv ibland med att fokusera på bågarna istället för det utanför glasen. Men det går väl över.


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

tack <3

2010-05-25 @ 10:35:20
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin