Jag ska bli fru!

Vilken vecka förra veckan va! Ska försöka ta den i korthet.

Måndag 31/5: Va till vårdcentralen och fick äntligen bekräftat att alla blodvärden och organstorlekar har återgått till det normala efter körtelfebern i januari/februari. Underbar utbildningsläkare och jag fick massa tips på hur jag ska komma igång med träningen nu igen och bra träningsformer. Ringde sjukgymnasten för att förhoppningsvis få hjälp mot min spänningshuvudvärk. Jobbade. Va husvakt.

Tisdag 1/6: Va till Roslagsnaprapaten och knäckte nacke, bröstrygg och höfter. Tog med mig massa kläder hem till farmor & farfar som jag lagade. Blev bjuden på middag och pratade en massa.

Onsdag 2/6: Orienterade en lång sväng i skogen, kom vilse och trampade ner i ett kärr. Va glad ändå. Hittade hem och lagade finmiddag lagom till min älskade Teodor kom hem efter ett gäng dagar borta på jobbet.

Torsdag 3/6: Jobbade. Va till frissan och klippte till en lättare frisyr till sommaren.

Fredag 4/6: Städade lägenheten med Teodor. Jobbade. Blev friad till ♥. Hade ingen aning, skrattade massvis av lycka och glädje. Bjöd in oss på middag hos farmor & farfar, sen hos mamma & Per.



Lördag 5/6: Datumet som kommer stå i våra förlovningsringar. Fyllde 21. Pappa & Ingela kom upp på fika sedan firades det med picknick i Herrgårdsparken med familj & släkt. På kvällen blev vi bjudna på middag hos familjen Ek.

Söndag 6/6: Gudstjänst, nationaldagsfika. Grillning hos svärföräldrarna. Kvällsfika/filmmys.

Och idag har vi röjt upp här hemma efter helgens festligheter samt tagit en promenad i Herrgårdsparken där vi passade på att lägga oss på gräsmattan och njuta av solen (och myggen?!).



Tack Gud för allt du gör med mitt liv, tack för din gränslösa faderskärlek.
Tack att jag får vara ditt barn, alltid trygg i din famn.
Tack för både min lilla och min stora familj.
Tack för mina fina vänner.
Tack för Teodor, min underbara blivande man.
Tack att vi har mat på bordet och tak över huvudet.
Jag vill tacka dig och lovsjunga dig av hela mitt hjärta.
Halleluja!
Amen.


Kommentarer
Postat av: Misswar

Måste lägga en kommentar här. Fast inte med lika stora ögon som i lördagskväll. Du får ursäkta att jag tog det så där rakt på men jag jag blev både så paff och så glad!



Lycka till!



/f

2010-06-07 @ 21:41:54
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Sanna,

Tack för en härlig blogg! Jag vill tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken Marabou Polka. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

/Sofia

2010-06-08 @ 10:09:03
URL: http://www.marabou.se/polka
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

GRATTIS! :D

2010-06-08 @ 11:36:21
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Jennylee

Grattis åter igen! :D

2010-06-08 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin