Bästavän

Det slår mig ganska ofta; jag har väldigt fina vänner. Något jag är otroligt tacksam för. Att kunna anförtro varandra hemligheter och prata om precis vad som helst utan att känna rädsla över att personen ska tycka att man är korkad, det är verkligen underbart.

Skrev nyss med Jennylee att jag kan följa med i hennes väska idag, när hon ska runt på IKEA och lite annat smått och gott med sin pojkvän. Fick ett så gulligt svar!



Jag älskar dig Jenny, du kommer alltid ha en stoooooor plats i mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Älskar dig också (L) Vi håller alltid ihop i vått och torrt, snackar om allt mellan himmel och jord =)

2010-06-10 @ 11:17:31
Postat av: Johanna

utan vänner har man ingenting :)

2010-06-11 @ 01:13:13
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Mamma Madde

Sanna vänner är mer värda än sin vikt i guld...

2010-06-24 @ 10:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin