Kristna är hjärntvättade


Vi lever i ett fritt land, här har alla rätt till sin egen personliga åsikt. En av mina många åsikter är att Gud finns. En annan är att jag inte är hjärntvättad, men det skulle ju såklart inte en sådan person påstå sig vara heller. Du får helt enkelt fråga mina vänner och min familj vad dom anser om den saken. Tycka synd om mig behöver du absolut inte göra (men vill du det så får du, vi lever ju som sagt i ett fritt land), för jag är aldrig så lycklig som när jag får tacka och lovsjunga min Gud!



Jag tänker inte tvinga dig att tro på Gud bara för att jag gör det. Du behöver inte vara rädd. Däremot tänker jag fortsätta stå för vad jag tycker och tror på. Prova det du med "Anonym"! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så tuff du är då. :)

2010-01-25 @ 17:20:13
Postat av: Sste

Kvällens gråtfest! Mitt hår står på ända varje gång!



Det här är verkligen något av det bästa som gjorts som symboliserar den OÄNDLIGA kärlek som Jesus har för oss!



Många kanske kollar på den kämpande flickan som slits mellan de olika demonerna, men jag kollar alltid på Jesus... Hur han hela tiden kämpar för att få tillbaka henne... Även under tiden som hon är på jakt efter annat. Hur han tillslut offrar sig för hennes skull och befriar henne! Det är kärlek det!

2011-05-26 @ 20:16:05
URL: http://www.sofia.stensby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin