Men hej på er

Kul att se att ni har börjat hitta hit, statistiken stiger om man säger så.

Dagen har varit fylld med jobb, styrelsemöte och mängder av tvätt. Jag vill ha en egen tvättstuga där man får hänga tvätten att torka av sig själv. Jag är trött på värmeskåp och torktumlare som inte fungerar. Jag vill kunna tvätta en maskin när jag känner för det istället för sex stycken när jag måste. Efter att ha bott ett år i lägenhet förstår jag fortfarande inte tjusningen med det..?

Nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket. Ska iväg halv sju imorgon och rida med Jennifer, sen blir det förmodligen mer jobb och massor av städning här hemma.


Jag hade en dörrskylt som någon vänlig själ rev ner i somras. Den gamla va i trä, min nya är av papper. Oddsen kanske är emot att den ska få sitta kvar. Men rivs den ner, så kommer jag göra en ny och sätta upp. Igen och igen och igen...

 


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Fattar inte varför det finns idioter till sånt där? :S Varför inte bara låta andras saker vara! Så jävla svårt är det inte att låta bli att sträcka ut sina äckliga armar och händer

2010-01-08 @ 08:55:01
Postat av: Jennifer

vilken fin!

2010-01-08 @ 10:26:46
URL: http://madebyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin