En tuff brud

Japp "Anonym", jag är tuff! En tuff brud med mycket skinn på näsan, om du frågar min pojkvän.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska skriva ett vettigt inlägg eller ett onödigt, det blir ett onödigt. För jag är trött och sjuk.

Idag har jag roat mig med att kolla på tv, Guds tre flickor på svtplay, gosa med katten och kolla igenom lite papper. Ja, tagit det lugnt helt enkelt. Imorgon funderar jag på att fila naglarna. Det är långtråkigt att vara sjuk! Tur att jag har en bokhylla full med böcker och min älsklings dvdspelare här så att jag kan kolla på film.

Nu ska jag sova, godnatt på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vet du att anonym är en brud? finns killar med...

2010-03-09 @ 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin