Dubbelt upp

Det blev ännu bättre. Jag hade ju fått veta att tio timmar per vecka ska jag jobba på fritids, dom papprena har jag fått idag. Men jag kommer också att få jobba tio timmar per vecka i skolan, med samma barn. Det här är ju underbart! Ökning av arbetstiden från 25% till 50% på en dag. Hurra! :D

Och som om det inte räckte ser det ut som att jag blir ledig på fredagar. Ja, från fritids och skola alltså. För som det verkar så kan jag flytta min städdag på Gammel Tammen till då istället för torsdagar som jag haft nu.

Jag tycker om när det händer saker, så nu ska jag se till att få lite mer gjort. Ha det bäst!


Happy, happy, happy!


Kommentarer
Postat av: jessica

trevlig bild :D

2010-01-15 @ 23:38:55
URL: http://spotboune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin