Det där med frukost

Jag har varit vaken sen kvart i sju ungefär. När jag precis vaknat kan jag inte äta frukost, det tar emot ganska mycket. Behöver vara vaken i en timme ungefär för att bli sugen. Men på en timme hinner man ju hitta på en massa andra saker att göra, och glömma bort den där lilla detaljen att man ska äta.

Nu, två timmar senare, ska jag äta frukost. Fick en känsla av att jag visst var hungrig, så nu blir det grahamsvåfflor med jordgubbssylt. Intressant va?

Annars har jag kommit på en jämförelse som ni kan få fundera lite på. Något som kanske inte är så självklart för alla.

Att tro på Gud och att vara kristen är som att jämföra att gilla veteranbilar och att vara raggare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå, frukost är det viktigaste målet på dagen säger min idrottslärare xD Jaja, men finns inte jag me på bloggar? :O -.- Diss på dig då Sanna! ;)

2010-01-11 @ 21:01:01
Postat av: Julia

Haha, låt mig gissa.... hm.... Håkan? xD

2010-01-13 @ 11:28:41
URL: http://julia.obypingst.se
Postat av: Sanna

Haha, kan va Håkan! ;) men Håkan, du har väl ingen blogg? :P

2010-01-13 @ 22:28:15
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin