Det blir en lång helg

Väckarklockan ringde sex imorse, upp och iväg för att rida med Jennifer. Det va ett tag sen nu, så det va skönt att komma ut igen trots kylan som bet sig fast i kroppen efter ungefär tio minuter i sadeln. Men vad gör väl det, det har vi glömt till nästa gång ändå.


Att få bli ett med hästen är en sån otrolig känsla. (Bild från 2007)


Har äntligen fått ordning och reda i klädkammaren nu. Haft storrensning och gjort mig av med massa grejer som jag inte trivs med.

Jag vill hålla mig sysselsatt hela tiden, är "gräsänka" sedan i onsdags kväll. Min älskade Teodor kommer inte hem förrän på söndag. Så den tiden av helgen jag spenderar hemma tänkte jag ägna åt att städa badrumsskåpet, kylskåpet, garderoben, förrådet och sätta upp en till filmhylla.

Nu ska jag återgå till soffan och Let's Dance, sen blir det nog sängen. Åh, kan det inte vara söndag snart?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Ja, eller hur?! Utan Gud hade iaf jag gett upp för hur längesen som helst!



Tack igen för att du följde med och red idag. Det var trevligt :)

2010-01-09 @ 00:43:41
URL: http://madebyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin