Ingen rubrik känns rätt

Vilken underbar gårdag, alla ♥ dag. Och vilket liv det var i mitt hjärta, hela dagen! Gudstjänst, lovsång, dop, medlemsintagning i församlingen, promenad, buggträning, ute-middag, gospelkonsert och en otrolig mängd kramar.

Jag har äntligen bekräftat det dop jag fick som barn och jag är så otroligt glad över att jag inte gjorde det på nyårsafton, utan istället väntade så att de som ville fick möjlighet att vara med. Hela min familj och släkt kom! Ska skriva mera om det här med dopet senare, men tänkte vänta tills jag fått lite bilder på det.

Sen bestämde jag och Teodor oss för att åka hem till hans föräldrar i väntan på buggträningen, drack kaffe och kollade lite på tv med Lars i väntan på att Veronica skulle komma hem. Vi bestämde oss för en promenad alla fyra i det underbara vädret. Sol, gnistrande snö och lagom temperatur - ett vackert landskap.

Efter buggträningen bjöd min älskling på ute-middag och sen gick vi på gospelkonsert med Gloryfires. Oj vilken kraft man fick, ledde till att vi buggade till några av låtarna längst ner i kyrksalen. Så underbart att få uttrycka sin glädje och tacksamhet på alla möjliga sätt, precis när man känner för det!

Vilken gårdag! Jag överdriver inte när jag säger att det var den bästa dagen i mitt liv. Aldrig förut har så många människor önskat mig Guds välsignelse och aldrig förut har så många människor bett för mig. Vilken kärlek, vilken värme. Tack Jesus för min församling, min stora fantastiska familj.

Och ja, idag har jag har faktiskt lite träningsvärk i armarna av allt kramande som gårdagen bjöd på. Har du provat krama 100-200 personer i rad?


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Låter som en toppen söndag och kan tänka mig att du har träningsvärk, men av rätt orsak ;)

Fast träningsvärk av träning är ju skitskönt! :d

2010-02-15 @ 13:13:26
URL: http://jennyspenny.blogg.se/
Postat av: stina

Åh, din dag kan ju inte ha blivit sämre :) Grattis till ditt livs bästa beslut!



Sv: Ja, det kommer att bli världens bästa konsert, att sjunga med honom :D

2010-02-15 @ 15:31:41
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Mamma Madde

Jag är också glad att du väntade så vi fick vara med dig denna dagen, kram på dig min älskade dotter.

2010-02-15 @ 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin