Nybakt fullkornsbröd

Körtelfeber är jobbigt och håller tydligen i sig ganska bra. Jag mår i alla fall hyfsat nu, men har fortfarande väldigt ont i magen till och från (oftast till). Så blev sjukskriven tre dagar till. Det känns blä, men att mjälten och levern är förstorade oroar mig.

Har precis njutit av två skivor nybakt fullkornsbröd med solros- och linfrö. Förut fanns det alltid hembakt bröd hos mig, sen blev jag kär. Jag är fortfarande kär. Mer kär än jag någonsin varit! Men när man går hemma och har tråkigt, kan man passa på att baka bröd. Och nu fick jag sån där härlig mersmak, så det finns en viss risk för att det blir mer bröd i framtiden.

Och imorgon ska jag ringa ett spännande samtal.


Kommentarer
Postat av: stina

sv: tack ska du ha (om körkortet) :) hur går det för dig? <3

2010-02-03 @ 15:57:51
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin