Apropå kärlek

Fix och trix hit och dit och varför ska det ibland vara så svårt att komma på något att äta till middag? Ska dra till affären med Jessica i förhoppning om att få någon form av idé eller inspiration, blir nog bra.

Teodor kommer om en stund med och jag hoppas på en lugn kväll, var ett tag sen vi bara gjorde ingenting tillsammans. Imorgon blir det nog ungdomsmöte och på söndag smäller det - dop! Så nästa gång jag kladdar här blir förmodligen som nydöpt, känn på den ni.

Apropå kärlek så är det ju Alla Hjärtans Dag på söndag. En speciell dag för kärleken. Tänk så konstigt att en dag för kärleken innebär att så många människor går omkring och mår dåligt, pga att de inte har någon att fira den med.

Jag säger som på ICA reklamen, det är bara ett dumt påhitt för att affärerna vill tjäna pengar. Man tycker inte mer om varandra bara för att det är den 14:e februari. Älskar man någon så gör man det varje dag. Och det finns ju andra att älska än just en pojk-/flickvän! Föräldrar, syskon, vänner.. Se till att visa alla du älskar lite extra uppskattning på söndag, alla behöver kärlek.


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Ja, jag kände att det var så jag ville göra :)

Saknar dig också! Ha en fin Alla hjärtans dag! Kram <3

2010-02-14 @ 12:42:12
URL: http://jennyspenny.blogg.se/
Postat av: stina

ja du, det är coolt! verlkligen! det är två tjejer på min skola som har ordnat en kör till sitt projektarbete. på något konstigt höger har de lyckats få in honom! :D så det är skolkör, typ. fast kristen.



ja, det blev slarvigt fixat men nu är det klart!

kram <3

2010-02-14 @ 15:38:25
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin