7 december - min bästa vän

Mina bästa vänner har sedan länge utan tvekan varit, och kommer förhoppningsvis alltid att vara, Jennylee och Julia.

Med dom kan jag prata om precis vad som helst för jag vet att dom alltid lyssnar och bryr sig. Vi finns alltid där för varandra med stöd, pepping, lugnande eller uppmuntrande ord och det är verkligen guld värt. Vi har så himla kul tillsammans och kan tokgarva åt i princip vad som helst även om det oftast bara är vi tre som vet vad vi garvar åt, ibland inte ens vi.

Om jag är glad så vet jag att de delar min glädje. Om jag är ledsen så vet jag att de tröstar och uppmuntrar mig. Om jag är arg så blir de också arga och ser till att få mig på bättre humör. Och jag gör detsamma med dom. Vi har upplevt mycket tillsammans under alla år vi umgåtts, jag har många minnen med dem som ligger mig varmt om hjärtat.

De här tjejerna är som systrar för mig och jag kommer alltid att älska dom ♥



Längtar så till onsdag nästa vecka när vi ska ha julbak och tjejsnack, det ska bli så kul! Magknip och träningsvärk i skrattmusklerna kommer återigen att vara ett faktum. Härligt! :)


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Alltid vi <3

Känns skönt att vi kan snacka om precis allting <3

Minnen ihop har vi gott om ;)

2010-12-07 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin