6 december - min dag

Ja, egentligen skulle jag ha varit i Umeå nu och haft min terminsexamination i Barn- & ungdomspsykiatri. Men jag är hemma sjuk istället, usch usch. Huvudvärk, öm i kroppen, feberfrossa, svullna halsmandlar. Underbart!

Morgonen har ägnats åt att ligga i soffan med massa kläder under duntäcke och kolla på Harry Potter och Hemligheternas kammare. Nu ska jag försöka få i mig lite lunch, lär väl bli nyponsoppa som älsklingen så snällt köpte hem åt mig igår. Svårt att svälja.

Om två timmar ska jag till vårdcentralen och sen ska jag bädda ner mig igen i väntan på att Teodor kommer hem från jobbet. Då blir det middag.

Innehållsrik dag, ohja. Krya på mig.


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Krya på dig :)

2010-12-06 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin