3 december - mina föräldrar

1 december bjöd på en presentation av mig själv, nu är det dags för mina föräldrar: mamma Madélèné och pappa Christer.

På den tiden när dom träffades vet jag att pappa tränade väldigt mycket på gym, han hade mycket muskler och mycket hår. Jag blev till innan smörgåstårtan. Mamma fyllde 18 knappt två veckor efter att jag föddes och pappa bör då logiskt uträknat ha varit 25.

Idag har pappa varken muskler eller hår, smörgåstårtan är slut och mamma är inte 18. Ja alltså, pappa har rakat av sig håret, mina föräldrar är separerade sedan nio år tillbaka och åren går ju. Jag tycker om dom ändå.


<- far & mor ->


Pappa (46 år) har en Ingela-fästmö, de bor i hus med katt, hund och varannan vecka med min snart myndige lillebror. De övriga varannan-dena veckorna bor min bror hos mamma (39 år) som har en Per-fästman. Mamma bor också i hus med katter, hund, hästar och en kanin som är gammal som gatan men söt som attan.

Jag har en stor, utspridd familj och visst kan det vara krångligt ibland. Men inte för något i världen önskar jag bort någon i den, jag älskar er alla i hela min stora skumma familj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin