Om man har tråkigt

Kan man ju alltid testa lite nya sminkningar. Jag som i princip aldrig sminkar mig, mer än möjligtvis mascara nån gång ibland om jag ska ut. Haha. Är väl för att jag tycker att jag ser helt okej ut även utan smink. Eller så är det för att jag är lat och inte orkar bry mig. Vem vet?

Nu på kvällen har jag i alla fall roat mig med att testa en rosa/silversminkning, med glitter på ena ögat bara för att jämföra och se vad som var snyggast. Kom fram till att jag behöver införskaffa mig löst silverglitter eller en riktigt glittrig ögonskugga. Blev så jobbigt att dutta med min silvergelé..


Bild 1+2 med glitter <-- [Klicka för större bild] --> Bild 3+4 utan glitter.


Känns tråkigt nu bara när man för en gångs skull gjort sig fin, så finns ingen hemma att visa det för. Man borde dra ut och dansa eller nåt, men det är upp tidigt imorgon som gäller. Bara att tvätta bort allt och sova sen. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Tycker helt klart det är snyggast med glittret, ger ett helt annat uttryck, ett piggare uttryck :)



Du - jag - sminkningar - party! <3

2010-08-19 @ 22:05:18
Postat av: Jennylee

Intryck*



Jag är trött :P

2010-08-19 @ 22:06:05
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

Det med glittret var snyggast :)

2010-08-19 @ 22:23:05
URL: http://szerafia.se
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

sv: Bröllop som i ditt och T's bröllop? :o

2010-08-19 @ 22:58:26
URL: http://szerafia.se
Postat av: Mamma Madde

Men såå snygg är ÄR! Glitter, absolut!

2010-11-01 @ 12:21:11
Postat av: Mamma Madde

.... du ÄR! trött och dyslektiker tydligen.. : )

2010-11-01 @ 12:22:20
Postat av: Sanna

Mamma -->



Åh, tack så mycket! :) här är en till som är trött.

2010-11-01 @ 12:29:20
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin