Våren är nog här nu

Hej!

Vet inte vad jag ska skriva egentligen, men tyckte att det va länge sen sist. Jag är trött och mår bajs till och från. Den där månaden med körtelfeber slog hårt och nu verkar jag suga åt mig de flesta sjukdomar likt en svamp. Så fort jag är glad över att ha blivit av med nåt skit, så kommer något nytt. Tufft. Det är verkligen frustrerande! Men det skulle ju kunna hålla i sig från ett halvår upp till ett år så det är väl bara att bita ihop.

Har i alla fall bytt gardiner i köket idag. Nu blir det That 70's Show tills Teodor kommer hem, då blir det äta våfflor och fixa tårta till imorgon när vi firar min älsklings födelsedag.

Ha det bra vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Nej shit! Ett helt år?! Förstår att du är total less men jag hoppas att det inte håller i sig så länge :)

2010-04-28 @ 19:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin