Time to get smart?

Visst är det härligt att sova förbi väckarklockan i två och en halv timme, vakna dyngsur med feber och en dunkande huvudvärk? :) Vet inte riktigt om jag ska vara glad över det fullkomligt undebara vädret eller om jag ska gråta för att jag inte orkar ta mig ut i det. Kan ju öppna fönstret en stund i alla fall!

Fönstrena ja.. Dom hade jag tänkt tvätta idag, men fick stränga förbud av Teodor. Så dagen kommer istället att ägnas åt att plugga körkortsteori och att titta på vad det finns för eventuella utbildningsmöjligheter till hösten. Samt spela The Sims och läsa Bibeln. Min Bibelkunskap är inte den bästa och jag känner att jag vill kunna mer av det som står där. Tog 1 Mosebok 1-3 igår. Lär ju gå ganska fort att läsa hela, för så många sidor är den ju inte den där Bibeln. Haha..

Ah! Nu är jag inte irriterad på Adressändring längre. Bara lite på Östhammarshem. Kanske skulle bada Bailey och få sig ett gott skratt?


  


Eller så får hon ligga där hon ligger, sötkatten ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin