Hej mitt vinterland

Vaknade till med ett ryck i morse av att Teodor drar upp persiennen och utbrister: MEN DET ÄR JU SNÖ UTE! Japp. Österby är täckt av ett lager vit blötsnö. Mmmmm..

Huvudet värker, världen känns suddig och ett besök hos optikern känns som en bra idé. Jag är på halvdåligt humör och får ibland ännu värre huvudvärk eftersom att jag har så ont i nacke, axlar och rygg. Tur att jag har världens bästa som ger mig massage då och då. Det gör vidrigt ont, men det behövs. Får hålla ut i två veckor till. Sen hoppas jag på att bli både knäckt och mörbultad.

Tycker i alla fall att facebooks utbyte av "har blivit ett fan av" till "gillar" är lite kul.




Nä, två timmar kvar nu tills det är dags att äta lunch. Måste fixa plats i förrådet så att vi kan ta med lite lådor ikväll från lägenheten i Alunda. En vecka kvar, sen är den borta.

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, när det är såna "grupper" är det kul med gilla, men annars känns det helskumt, det ska ju som va "ett fan av" xD

2010-04-23 @ 15:44:29
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin