Hjulen på bussen snurrar runt

Hej på er!

Det händer en hel del saker nu och jag spenderar inte mycket tid alls vid datorn. Finns mycket att fixa med och allt mindre tid kvar.

Den här veckan har varit skum. Jag har legat en dag före HELA tiden. Så igår va det fredag och det skulle bli jätteskönt med helg, men så va det fredag idag igen..! Jobbigt.

Men jag tänkte såhär hörrni, eftersom jag inte kommer hinna skriva något nu under helgen heller, att jag startar upp en frågestund här på bloggen. Sen under nästa vecka svarar jag på era frågor efter bästa förmåga.


Så ställ era frågor genom att kommentera det här inlägget. Ha en underbar helg så hörs vi! :)


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Jag vet redan allt om dig ;)

2010-03-26 @ 10:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin