Sommaren är här!

Hoppsan hejsan, nu va det visst länge sen jag skrev här.

Har haft massor för mig, sammanfattar lite:
* Jobbat
* Sjukgymnasten
* Varit på bio (Killers) med Teodor, Robin & Lina
* Firat Cecilia
* Bjudit Per på middag
* Åkt lastbil med älsklingen upp till Sorsele (Umeå), sovit där, lämnat en maskin och hämtat en annan
* Åkt midsommarcruising
* Varit i morfar & Ingas stuga
* Ätit hos Simon & Julia
* Firat min & Teodors 7-månaders dag
* Grillat hos mamma & Per
* Kollat på Jernets Fångar med Teodor, mamma & mormor
* Varit i kyrkan på födelsedagsfest för alla junibarn

Tror det va allt, kanske.

Idag har jag städat en massa, varit till bibblan en sväng och lånat lite stretch/träningsböcker. Nu har jag bara dammsugning och städning av badrummet kvar, sen väntar en mysig spakväll. Går en del bra på tv plus att jag är riktigt lässugen, så jag ska nog klara mig utan min andra hälft som åkte till Västerås på jobb idag. Han kommer ju hem till fredag i alla fall! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin