Det va en gång en blogg

Men hej hopp! Nu va det visst länge sen jag va här igen. I och för sig är det ju sommar och jag hoppas att ni ägnar tiden åt att vara ute så mycket som möjligt, i det underbara vädret!

Det gör jag. Har badat en väldans massa i år till skillnad från de två föregående åren. Förra veckan jobbade jag, men vi tog med oss barnen till Simbadet varje dag. Den här veckan har jag och Teodor påbörjat vår gemensamma semester på tre veckor, ska bli mysigt. Ser fram emot söndag då vi åker en vecka till Öland.

Nu ska jag passa på att söka lite fler jobb och plugga körkortsteori medan gubben mekar med bilen. Bra när man har laptop måste jag säga! Sitter ute i sommarvädret i Väsby och har det bra.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin