29 december - mina ambitioner

Idag åkte jag och Teodor in till stan och köpte en multiskrivare eller vad dom kallas. En sån där som man kan använda som scanner, kopiator och skriva ut foton med också. Och göra dubbelsidiga utskrifter. Och skriva ut på CD eller DVD skivor. Och skriva ut direkt från kamerans minneskort. Och lite sådär. Väldans najs!

Mina ambitioner för det som är kvar av den här dagen är att få undan ALL disk vi lyckats samla på oss sedan dagen innan jul (trots att vi knappt varit hemma?). Jag ska också dammsuga, boka tvättstugan, städa skafferiet och skriva klart ett A4 papper med lite viktig information.

Hinner jag klart till klockan åtta så ska jag fixa hemma-spa och mysa riktigt ordentligt i väntan på att min karl kommer hem från jobbet. Men det ska väl gå, höphöp!


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Mys pys :)

2010-12-29 @ 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin