Kit för hemma-spa

Av märket Tradition de Hammam
3 miniprodukter med vårdande arganolja
Självklart är produkterna EJ öppnade

Orientalisk peeling:
Med ekologisk arganolja och mjuk marokansk lera
Intensivt exfolierande, med argankärnor
Huden bli oemotståndligt mjuk
Mängd: 30 ml

Orientalisk duscholja:
Arganoljan blir till en härlig vit mjölk på din hud när du duschar
Gör huden mjuk och sammetslen
Mängd: 50 ml

Mjukgörande arganbalsam:
Vårdande arganbalsam med doft av apelsinblomsolja
Att smörja in huden med efter duschen - huden blir sammetslen
Mängd: 30 ml

Klicka på bilden för att visa den större


Nypris: 95 kr (för alla tre produkterna)
Mitt pris: 30 kr (+ ev. fraktkostnad)


Kommentarer

Jag är intresserad av varan!

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)


(Min eventuella hemsida/blogg:)


Mina funderingar om produkten eller mitt telefonnummer om jag inte vill/kan bli kontaktad via mail:


RSS 2.0