Smartson testpilot: Lindahls My Moment

Hej på er! Nu va det ett tag sen jag skrev något här, tiden har FLYGIT iväg med stoooora bokstäver kan man säga. Både april och maj. Jag och Teodor har till exempel hunnit med att fira ett helt år som man och fru! Nu är det juni och både studenter och min födelsedag nalkas nästa vecka.

Men nu till saken: som en del av er vet så är jag testpilot hos Smartson vilket innebär att jag ibland får testa och utvärdera nya (eller lite äldre) produkter. Nu har jag blivit erbjuden att testa en ny härlig drickyoghurt från Lindahls Mejeri. Dom säljs i 4-pack och finns i tre spännande smaker: vanilj, jordgubb och blåbär.


DU som läser min blogg har också chansen att testa! Är du sugen? Kommentera det här inlägget så berättar jag mer om hur det går till. Eller klicka på denna länk så kommer du direkt till anmälan.

Kommentarer
Postat av: Jennylee

Låter ju kul :D Är det gratis?

2012-06-01 @ 10:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin