Undertidensysselsättning

Hej hörrni! Jag vet att det var länge sen som jag skrev något här, jag har helt enkelt inte tagit mig tid med det. Livet utanför datorn rullar på, ibland händer det mycket - ibland mindre. Men ändå har jag inte riktigt haft den där lusten att skriva något innehållsrikt eller utav värde. Nu kanske inte det här blir det heller, eller?

Jag är krasslig. För tillfället. Sedan måndags kväll. Ont i halsen. Slem i halsen. Ont i huvudet. Lite feber. Sånt där otrevligt liksom. Att vara sjuk tycker jag är bland det tråkigaste som finns, man blir ju så låst till att i princip inte kunna göra någonting. Men jag har ändå lyckats sysselsätta mig med något enkelt.

Jag har tagit ut körkortsteoriboken ur bokhyllan och börjat läsa den igen. Det känns bra, för just nu är jag mer motiverad än någonsin tidigare tror jag. Jag har också spanat runt på nätet och bestämt mig för vilken ny rakhyvel jag vill ha. Det känns också bra, för jag kommer att få hem både den och tillbehör på ett bekvämt sätt. Jag har också klickat hem ett par böcker från Bokus. Det känns också bra, dels för att jag fick lite rabatt på dom men också för att jag tror att det kommer bli böcker som kommer väl till nytta. Sist men inte minst så har jag anmält mig som testpilot hos Smartson, vilket innebär att jag eventuellt kommer testa en stekpanna och två olika smaker på soygurt och sedan utvärdera dessa. Skulle vara väldigt spännande att få göra det!

Innehållsrikt? Nja. Utav värde? Nje, inte vet jag. Men jag kände att det var dags. Och snart kanske jag åter har den där inspirationen att skriva ner några värdefulla rader, för någon av er. Eller flera. Eller många. Eller alla.

Kram på er, hoppas ni är friska!


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Kul att testa nya produkter som man får hem gratis :D

2012-04-08 @ 22:37:47
Postat av: Jennylee

Ååh jag längtar tills ni kommer hit! :D

Tack så himla mycket älskade vän! Love ya too! <3

2012-04-10 @ 10:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin