Tuggummi med funktion?

Okej.. Med risk för att kanske vara lika efter som jag brukar kunna vara: Vigo - tuggummi med funktion.

Seriöst, vad sjutton är detta? Tre olika tuggummin: en för ökad fysisk kapacitet, en för ökad mental prestationsförmåga och en för sund och elastisk hud. Tydligen är dom tvådelade där den ena delen är som tuggummidel och den andra innehåller lite olika vitaminer och näringsämnen.



Så nu kan man tugga tuggummi för att hålla fokus, vara aktiv eller bli vacker. Fantastiskt. Jag trodde seriöst att det var en av AMF's reklamer med titeln "Vad drömmer du om i framtiden?".

Nää, dags att dricka upp kaffet och stila till sig lite. Ska strax iväg och skriva papper för nya jobbet, sedan bär det av in till stan där jag ska möta upp Jennylee och uträtta några småärenden. Blir bra det! :)


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Hahahaha! Jaa, jag har sett reklamen och man börjar ju undra :P Men den väcker uppseende vilket säkert är meningen för man blir ju faktiskt sugen på att testa ;P

2011-06-23 @ 08:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin