Min duktiga kusin

Robin Andersson. Han är en sån där som man kan känna sig stolt över att känna. Och vara släkt med, förresten! Han pluggar och jobbar och utbildar sig till simlärare och hänger med som ledare för Unga Örnar och vette sjutton allt va det är. Det känns som att han är överallt hela tiden. Det vore kul att ses nån gång också, okej? ;)


En låt han skrev själv till Unga Örnars sommarläger förra året.

Men inte nog med allt sånt där som han flänger runt på hela tiden. Han sjunger ju också. Ganska okej faktiskt. Eller ganska bra. Eller ja alltså, jag tycker han sjunger sjukt bra! Har ofta fått gåshud när jag lyssnat på hans gitarrspelande och sång, så för mig va det en självklarhet att han skulle bli tillfrågad om att sjunga på vår vigsel. Och så glad jag blev när han ville sjunga båda låtarna som vi frågade honom om! Trots att "de inte är hans typ av musik".


Första låten han sjöng på vigseln: "Me and you" av Kenny Chesney.



Låten han sjöng precis innan utgångsmusiken: "Livin' on love" av Alan Jackson.

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att han gjorde dom kanonbra. Det blev verkligen "hans" låtar och trots att jag tycker originalen är fantastiska så gillar jag hans versioner starkt. Tack för att du ställde upp med din underbara röst kusin! ♥

Sök gärna på VocalAmateurRobyoutube, så hittar ni mer både av och med honom :)


Kommentarer
Postat av: stina

sv: ja du, ibland är världen ganska så liten faktiskt.. inte alls stor.

haha

2011-08-06 @ 11:21:17
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Prenumerera på
mittsannajag?
bloglovin