Ansiktsmask + ansiktsvatten

Båda av märket Pure System

Ansiktsmasken:
2x4 ml rengörande ansiktsmask
Tar bort finnar och pormaskar
Absorberar överskott av talg och orenheter
Återställer hudstrukturen och minskar rodnader
Ska ge synligt resultat redan efter första användningen

Ansiktsvatten - Pore minimizer:
150 ml
Rengör porerna på djupet
Förminskar porerna och gör huden matt
Minskar finnarnas rodnad
Rengör utan att torka ut huden

Båda produkterna är självklart oöppnade.

Klicka på bilden för att visa den större


Nypris ansiktsmask: 15 kr. Nypris ansiktsvatten: 95 kr.
Mitt pris: 20 kr (+ ev. fraktkostnad)


Kommentarer
Postat av: Sanna

PRODUKTEN FINNS EJ KVAR!

2012-02-23 @ 16:46:36
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/shop

Jag är intresserad av varan!

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)


(Min eventuella hemsida/blogg:)


Mina funderingar om produkten eller mitt telefonnummer om jag inte vill/kan bli kontaktad via mail:


RSS 2.0